Етичні настанови учителям

1. Я ставлюся до дітей з повагою. Дитина для мене – ОСОБИСТІСТЬ.

   – Я впевнений/впевнена: кожна думка дитини цінна, навіть якщо не відповідає канонам підручників; неправильних дитячих думок не існує.

   – Я терплячий/терпляча до невдач дитини, допомагаю подолати їх із честю.

   – Я проти покарання дитини: це приниження людської гідності. Якщо вчинок дитини засмутив мене, я спілкуюся з нею по-дорослому та цивілізовано виражаю свої емоції.

2. Я люблю кожну дитину в класі такою, якою вона є, навіть якщо не в усьому досягає успіху.

   – Я вважаю, що найголовніший мій обов’язок – розуміти та підтримувати дитину.

   – Я працюю за принципами позитивного навчання, забезпечую дитині життєрадісне та емоційне пізнання світу, бо це найцінніші здобутки в житті людини.

3. Я твердо вірю: усі діти народжуються, щоб бути успішними.

   – Я навчаю з натхненням, відданістю, з непорушною вірою в успіх дитини: неуспішних учнів немає, є неуспішні ситуації.

   – Я не засмучуюсь, якщо дитина помиляється, бо знаю: вона тільки вчиться вчитися.

4. Я шаную батьків моїх учнів.

Дорогий Учителю!

Прошу сприймати мене як Людину,

любити, розуміти, терпіти мене,

вірити в мене, пишатися мною!