Говорять наші батьки

     Я, Сімонова Ольга Володимирівна, мати Шкарупи Микити, надзвичайно задоволена проектом «Інтелект України». Вважаю, що ця система навчання цікава, продумана, хоча і складна. Доноситься дітям кваліфіковано. Змушує дитину думати самостійно і логічно. Не підганяє під «стандарт».

     Задоволена, що мій син навчається за цією програмою!

*********************************************************************

     За півроку навчання моєї дитини в класі за програмою «Інтелект України» враження та відгуки лише позитивні. Цікава система викладання дуже подобається донечці. Кожного дня, приходячи додому, моя дитина ділиться своїми враженнями та думками. Розповідає про навчання з блиском в очах, і мене як батька це вражає. Навчальний матеріал подається доступно і зрозуміло. Найцікавіше викладений матеріал з предметів «Людина і світ» та «Навчаємося разом». Побажання до проекту лише одне – мати продовження у середній та старшій школі. 

Федоров Сергій Вікторович

*****************************************************************

     Система «Інтелект України» дуже насичена, не проста, вимагає від дитини та від батьків постійної уваги та зосередженості на програмі. Перші три місяці були складними – адаптація дитини до нового середовища, вимоги до дисципліни, але програма побудована таким чином, що завдання за темами перегукуються, це дозволяє краще засвоювати новий матеріал, і з часом дитина звикає до типових завдань, а навчання доводиться до автоматизму. Багато складних термінів і визначень, але, як з’ясувалося, дитина сприймає це нормально, якщо отримує доступні пояснення.

     Дуже вдалим вважаю підхід до навчання читати – спочатку склади, вірші, потім казки. Найулюбленіше – Великі перегони, Зоряні перегони – постійний азарт, бажання перемагати і у швидкості, і у правильності відповідей – систематичне вдосконалення набутих знань. Підготовка до письма починалася з малювання літер і слів, що додатково тренувало і руку, і фантазію розвивало.

     Реалізація такої програми відбувається тільки завдяки прагненню вчителів до самовдосконалення і бажання зробити навчальний процес цікавим і прогресивним.

З повагою  Катерина Новікова (мама Софії Перехрест)

*****************************************************************

     Це наш перший рік навчання за програмою «Інтелект України». І що вам сказати? Сказати, що моя дитина і я дуже задоволені – це майже нічого не сказати. З перших днів навчання мій син просто в захваті і постійно повторює: «Я навчаюся у найрозумнішому класі. Мій клас – 1А». Його мрія – стати видатним вченим і винайти щось корисне для українців. На мою думку, програма «Інтелект України» у цьому йому допоможе, адже розвиває пам'ять, увагу, логіку, швидкість реакції. Наприклад, у кінці кожного уроку з математики є завдання «Перегони», в якому треба розв'язати 24 приклади за 4 хвилини. І є дітки, котрі встигають майже за хвилину. Мені дуже подобається предмет «Людина і світ», який знайомить дітей з оточуючим світом, включаючи елементи географії і біології. Вже сьогодні мій Степан знає континенти і океани, країни, з якими межує Україна, чим відрізняються живі істоти від неживої природи.

     Весь матеріал чітко впорядкований. Так, багато чого необхідно вчити напам'ять, але правила повторюються із уроку в урок, тому їх легше запам'ятовувати. До того ж, наскільки я зрозуміла з розповідей сина, під час уроку ці ж самі правила їм читає диктор (тобто вчитель включає запис), тому що вдома ми прослухали правило про геометричні фігури с дикторською дикцією інтонаціями.

     Успіхом і таким позитивним сприйняттям цієї програми ми завдячуємо нашим вчителям – Наталії Іванівні та Ніні Михайлівні. Завдяки їхній активності, енергійності і емоційності уроки проходять на одному диханні.

     І якщо під час вступу до школи у мене були сумніви щодо програми, то впродовж року я жодного разу не пожалкувала щодо зробленого вибору. А головне – дитині подобається вчитися, і він кожного дня з задоволенням біжить до школи.

Михайленко Анна Анатоліївна

**********************************************************************

     Что больше всего понравилось в данной программе, это то, что она развивает в детях логическое мышление, а также основные психологические функции: память и внимание.

Ребенок с удовольствием идет в школу, очень нравится математика. По поводу чтения сыну нравится, что сначала читают сказку, а после смотрят фрагмент прочитанного и пересказывают, что немаловажно для детей первого класса для развития внимательности.

 Радрам Елена Александровна

**********************************************************************

     І мені, і дитині дуже подобається, що заняття проходять в ігровій формі – співаючи вивчають алфавіт, багато малюють. Засвоїти інформацію допомагають слайди та улюблені герої з мультфільмів.

     Незважаючи на ігровий метод навчання, дітки за один урок проходять дуже багато матеріалу, але вчити його легко, оскільки періодично матеріал повторюється. Багато уваги приділяється тому, щоб дитина вчилася мислити, аналізувати та швидко реагувати.

     Значну роль у ефективності засвоєння цієї програми виконують наші творчі та досвідчені вчителі.

     І мені, і дитині дуже подобається навчання за програмою «Інтелект України».

Русіна Світлана Олександрівна

*****************************************************************

     Програма розрахована на надання знань дітям з комплексним підходом до всіх предметів, у той же час в легкій, розважальній формі. Програма вимагає від учня зосередженості і швидкості уваги, що у свою чергу, забезпечується тим, що та чи інша дисципліна доноситься через спів, гру, музику і асоціацію з казкою. Під комплексним підходом я розумію те, що усі дисципліни, котрі є у дитини за розкладом, пов’язані в один сюжет і мають свого відображення як у математиці, так і мові, письмі, читанні чи історії. Таким чином, дітки навчаються думати, мислити, створювати свої асоціації і наводити свої приклади, розуміти, як черпати знання, виходячи за рамки звичайної шкільної програми. Дитині подобається навчатися, подобається ходити до школи – і це одне з основних досягнень програми «Інтелект України».

     Хочу наголосити на тому, що без творчого, самовідданого підходу учителів, програма не може існувати. Ведення уроків вимагає неабиякого хисту, відданості та любові до дітей.

Вінницька Марта Зіновіївна

*****************************************************************

     Програма «Інтелект України» досить насичена, цікава, направлена на всебічний розвиток дитини, заохочує до навчання. У порівнянні з традиційною шкільною програмою, «Інтелект України» сприяє кращому розвитку мислення, здатності аналізувати, розуміти і засвоювати матеріал. А це важливі складові успішності навчання.

     Матеріал, який подається на уроках, систематично повторюється. Тому інформація добре засвоюється, знання залишаються. Багато вчать напам’ять (віршики, чистомовки, правила). Це, звісно, значно сприяє розвитку пам’яті, але деякі правила великі і надто важкі для сприйняття  (особливо з математики). На уроках подається великий обсяг матеріалу, дитина втомлюється. Хоча із задоволенням робить домашні завдання. Особливо подобається працювати за підручником «Людина і світ». Дуже добре продумано і подано інформацію у доступній формі. Варта уваги книжечка «Як добре самому читати». Якщо є час, робимо кілька сторінок на день.

     Програмою «Інтелект України» задоволена. Вона значно ефективніша за стандартну шкільну програму. Діти знають і вміють більше. Є певні «але» стосовно програми, та це новий експеримент, думаю, розробники самі знають її недоліки. А недоліки є у всіх програмах.

Сошнікова Діана Євгеніївна

*****************************************************************

     Загальне враження від проекту позитивне. Нашому синочку такий спосіб здобуття знань дуже подобається. Особливо, усвідомлення того, що деякі із знань, здобутих ним зараз, в першому класі, його батьки вивчали аж у старших класах.

     З погляду батьків, наповненість програми, хоча і дуже насичена, але в цілому, підсильна для осмислення і запам’ятовування нашим сином.

     Дуже цікавими є уроки «Людина і світ», його невимушеним направленням на вивчення всього, та «Навчаємося разом» – його національно-патріотичним спрямуванням.

     У «Математиці» подобається систематичність повторення нового матеріалу і постійність відпрацювання в різних варіантах, і особливо сину подобаються «Великі перегони» і «Завдання від Карича».

     У «Читанні» є цікавим методика опрацювання текстів. Але спочатку все ж потрібно вже вміти читати, і, можливо, спосіб глобального читання підходить не всім (ми на 1 вересня вже вміли читати).

     У «Письмі» дуже специфічно сприймаються правила написання елементів. Але якщо подумати, що надалі дітям потрібно буде багато чого заучувати, навіть не розуміючи, то таке тренування є доречним. Дуже подобаються розроблені «маленькі» зошити для письма – писати дуже зручно!

     А ось зошит «Як добре самому читати», ми вважаємо краще почати з маленьких навчальних історій, бо читати і розуміти римовані тексти, зокрема нашому синочку, без додаткових пояснень – складно. Все ж вірші краще сприймаються, коли їх читають дорослі.

     Наш син каже, що йому подобаються все!!! І презентація, і завдання, і зошити.

     А ось з точки зору батьків, які мають трьох дітей, було б економніше мати «стабільні» книжки і «робочі» зошити – так дешевше у подальшому.

     І все ж, хочемо подякувати розробникам, за цікаве засвоєння знань і підтримання в учнях бажання вчитись.

Батьки учня 1А класу Нестора Барана